ORDIN nr. 166/2017

ORDIN nr. 166 din 8 februarie 2017 privind aprobarea tarifelor pentru plata membrilor comisiilor de autorizare sau, după caz, a supleanților acestora, a evaluatorilor de furnizori și programe de formare profesională și a specialiștilor pe domenii ocupaționale din afara furnizorului de formare profesională desemnați în comisiile de examinare

Având în vedere prevederile: - art. 2 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/2017 pentru stabilirea unor măsuri în domeniul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative; - art. 24 din Ordonanța Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - art. 3 alin. (1) lit. b) pct. 3 și art. 4 alin. (2) lit. g) pct. 1, 7, 8, 12 din Hotărârea Guvernului nr. 12/2017 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Justiției Sociale, în temeiul art. 17 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 12/2017 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Justiției Sociale, ministrul muncii și justiției sociale emite următorul ordin:

Articolul 1

(1) Se aprobă tarifele pentru plata membrilor comisiilor de autorizare sau, după caz, a supleanților acestora, a evaluatorilor de furnizori și programe de formare profesională și a specialiștilor pe domenii ocupaționale din afara furnizorului de formare profesională desemnați în comisiile de examinare, conform anexei.

(2) Tarifele prevăzute la alin. (1) se actualizează periodic, în condițiile legii.

Articolul 2

Anexa face parte integrantă din prezentul ordin.

Articolul 3

Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

=====
Ministrul muncii și justiției sociale,
Lia-Olguța Vasilescu

București, 8 februarie 2017.

Nr. 166.

Anexă

TARIFELE pentru plata membrilor comisiilor de autorizare sau, după caz, a supleanților acestora, a evaluatorilor de furnizori și programe de formare profesională și a specialiștilor pe domenii ocupaționale din afara furnizorului de formare profesională desemnați în comisiile de examinare 1. Tarifele pentru membrii comisiilor de autorizare sau, după caz, pentru supleanții acestora sunt: ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐ │Tariful pentru președintele comisiei/dosar autorizat │ 18 lei│ ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤ │Tariful pentru fiecare membru al comisiei de autorizare/dosar │ │ │autorizat │ 12 lei│ └─────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┘

2. Tariful pentru prestația unui evaluator de furnizori și programe de formare profesională cuprinde: ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐ │Tariful/dosar evaluat sau monitorizat │ 288 lei│ ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤ │Cheltuielile destinate deplasării în interesul desfășurării │ │ │activității se stabilesc în condițiile și limitele prevăzute de │ │ │ Hotărârea Guvernului nr. 1.860/2006 privind drepturile și │ │ │obligațiile personalului autorităților și instituțiilor publice │ │ │pe perioada delegării și detașării în altă localitate, precum și │ │ │în cazul deplasării, în cadrul localității, în interesul │ │ │serviciului, cu modificările și completările ulterioare. │ După caz │ └─────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┘

3. Tariful pentru prestația unui specialist pe domenii ocupaționale din afara furnizorului de formare profesională, desemnat în comisia de examinare, cuprinde: ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐ │Tarif specialist/participant │ 17 lei│ ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤ │Tarif specialist pentru organizarea examinării │ 80 lei│ ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤ │Calculul tarifului total pentru prestația unui specialist │80 lei

17 │ │ │

x nr. │ │ │participanți│ ├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤ │Cheltuielile destinate deplasării în interesul desfășurării │ │ │activității se stabilesc în condițiile și limitele prevăzute de │ │ │ Hotărârea Guvernului nr. 1.860/2006 privind drepturile și │ │ │obligațiile personalului autorităților și instituțiilor publice │ │ │pe perioada delegării și detașării în altă localitate, precum și │ │ │în cazul deplasării, în cadrul localității, în interesul │ │ │serviciului, cu modificările și completările ulterioare. │ După caz │ └─────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┘

Sumelor prevăzute la pct. 1, 2 și 3 li se aplică dispozițiile Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare.

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 20 februarie 2017