ORDIN nr. 2207/2014

ORDIN nr. 2.207 din 17 noiembrie 2014 privind stabilirea valorii nominale indexate a unui tichet de masă pentru semestrul II al anului 2014

Având în vedere prevederile: - Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007 pentru completarea art. 3 din Legea nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin Legea nr. 154/2007; - Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006 pentru completarea art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005 privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei naționale, aprobată prin Legea nr. 187/2006; - Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 121/2011 pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată cu completări prin Legea nr. 127/2013; - art. 31 din Normele de aplicare a Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 5/1999, cu modificările ulterioare, în temeiul art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 344/2014 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, precum și pentru modificarea unor acte normative,

ministrul muncii, familiei, protecției sociale și persoanelor vârstnice emite următorul ordin:

Articolul 1

Pentru semestrul II al anului 2014, începând cu luna noiembrie, valoarea nominală a unui tichet de masă, stabilită potrivit prevederilor art. 31 din Normele de aplicare a Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 5/1999, cu modificările ulterioare, ale Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2006 pentru completarea art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 59/2005 privind unele măsuri de natură fiscală și financiară pentru punerea în aplicare a Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei naționale, aprobată prin Legea nr. 187/2006, ale Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 5/2007 pentru completarea art. 3 din Legea nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă, aprobată prin Legea nr. 154/2007, și ale art. I din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 121/2011 pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată cu completări prin Legea nr. 127/2013, este de 9,35 lei.

Articolul 2

Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

=====
Ministrul muncii, familiei, protecției sociale și persoanelor vârstnice, Rovana Plumb

București, 17 noiembrie 2014.

Nr. 2.207.

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 20 noiembrie 2014

HOTĂRÂRE nr. 1025 din 11 noiembrie 2014

HOTĂRÂRE nr. 1.025 din 11 noiembrie 2014 pentru modificarea art. 3 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 526/2014 privind utilizarea fondurilor alocate prin Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene pentru decontarea cheltuielilor publice eligibile operațiun...

DECIZIE nr. 498 din 7 octombrie 2014

DECIZIE nr. 498 din 7 octombrie 2014 referitoare la excepția de neconstituționalitate a prevederilor art. 4 teza a doua prin raportare la art. 34 alin. (1) și la art. 35 alin. (2) din Legea nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restitu...