HOTĂRÂRE nr. 25/1997

HOTĂRÎRE nr. 25 din 21 februarie 1997 privind stabilirea coeficienților de indexare trimestriala a salariilor în semestrul I 1997

Emitent GUVERNUL
Intrare în vigoare 25 februarie 1997

În temeiul prevederilor Legii salarizarii nr. 14/1991, în vederea acoperirii, prin indexarea salariilor, a 75% din creșterea estimată a prețurilor de consum în semestrul I 1997, Guvernul României hotărăște:

Articolul 1

Pentru trimestrul I 1997, coeficientul de indexare a salariilor, stabilit în raport cu creșterea medie a prețurilor de consum estimată pe trimestrul I, este de 30,75%.

Articolul 2

Pentru trimestrul II 1997, coeficientul de indexare a salariilor, stabilit în raport cu creșterea medie a prețurilor de consum estimată pe trimestrul II, este de 18,35%.

Articolul 3

(1) Începând cu luna februarie 1997, noile transe de venituri lunare impozabile sunt cele prevăzute în anexa nr. 1 și sunt stabilite în raport cu procentul general de indexare-compensare corespunzător lunii februarie 1997.

(2) Începând cu luna aprilie 1997, noile transe de venituri lunare impozabile sunt cele prevăzute în anexa nr. 2 și sunt stabilite în raport cu procentul general de indexare-compensare corespunzător trimestrului II 1997.

(3) Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

=====
PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA
Contrasemnează: ---------------
Ministrul muncii și protecției sociale, Alexandru Athanasiu p. Ministru de stat,
ministrul finanțelor,
Eugeniu Corneliu Gorcea,
secretar de stat
Anexa 1
TRANȘELE DE VENIT IMPOZABIL ȘI COTELE DE IMPOZIT ce se vor aplica începând cu plata drepturilor salariale pentru luna februarie 1997
Venitul lunar impozabil - lei - Impozitul lunar - lei - până la
16.400
5%
16.401 - 18.000
820
8% pentru ceea ce depășește 16.400
18.001 - 24.100
948
14% pentru ceea ce depășește 18.000
24.101 - 41.200
1.802
17% pentru ceea ce depășește 24.100
41.201 - 67.000
4.709
18% pentru ceea ce depășește 41.200
67.001 - 100.200
9.353
19% pentru ceea ce depășește 67.000
100.201 - 169.200
15.661
20% pentru ceea ce depășește 100.200
169.201 - 236.100
29.461
21% pentru ceea ce depășește 169.200
236.101 - 335.500
43.510
22% pentru ceea ce depășește 236.100
335.501 - 503.100
65.378
25% pentru ceea ce depășește 335.500
503.101 - 672.500
107.278
28% pentru ceea ce depășește 503.100
672.501 - 839.500
154.710
32% pentru ceea ce depășește 672.500
839.501 - 961.300
208.150
36% pentru ceea ce depășește 839.500
peste
961.300
251.998
40% pentru ceea ce depășește 961.300
Nivelul sumei prevăzute la art 7 lit. c) din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 185 din 12 august 1996, se stabilește, în temeiul art. 8 alin. 5 din lege, la 150.000, iar suma prevăzută la art. 8 alin. 2 din lege este de 1.785.600 lei.
CALCULATOR 1 25/02/1997
CALCULATOR 2 25/02/1997
Anexa 2
TRANȘELE DE VENIT IMPOZABIL ȘI COTELE DE IMPOZIT ce se vor aplica începând cu plata drepturilor salariale pentru luna aprilie 1997
Venitul lunar impozabil - lei - Impozitul lunar - lei - până la 17.400
5%
17.401 - 19.100
870
8% pentru ceea ce depășește 17.400
19.101 - 25.500
1.006
14% pentru ceea ce depășește 19.100
25.501 - 43.700
1.902
17% pentru ceea ce depășește 25.500
43.701 - 71.000
4.996
18% pentru ceea ce depășește 43.700
71.001 - 106.200
9.910
19% pentru ceea ce depășește 71.000
106.201 - 179.400
16.598
20% pentru ceea ce depășește 106.200
179.401 - 250.300
31.238
21% pentru ceea ce depășește 179.400
250.301 - 355.600
46.127
22% pentru ceea ce depășește 250.300
355.601 - 533.300
69.293
25% pentru ceea ce depășește 355.600
533.301 - 712.800
113.718
28% pentru ceea ce depășește 533.300
712.801 - 889.900
163.978
32% pentru ceea ce depășește 712.800
889.901 - 1.019.000
220.650
36% pentru ceea ce depășește 889.900
peste
1.019.000
267.126
40% pentru ceea ce depășește 1.019.000
Nivelul sumei prevăzute la art 7 lit. c) din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 185 din 12 august 1996, se stabilește, în temeiul art. 8 alin. 5 din lege, la 159.000 lei, iar suma prevăzută la art. 8 alin. 2 din lege este de 1.892.700 lei. ---------------------- CALCULATOR 1 25/02/1997
CALCULATOR 2 25/02/1997

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 25 februarie 1997

HOTĂRÂRE nr. 28 din 21 februarie 1997

HOTĂRÂRE nr. 28 din 21 februarie 1997 privind unele măsuri de protecție socială referitoare la pensiile de asigurări sociale de stat, militare, I.O.V.R., ale agricultorilor, ajutoarele de șomaj, ajutoarele sociale și alte venituri ale populației, începând cu l...