HOTĂRÂRE nr. 30 din 8 decembrie 2010
HOTĂRÂRE nr. 30 din 8 decembrie 2010 privind validarea unui membru interimar al Consiliului Superior al Magistraturii
Intră rapid în contul tău InfoDosar pentru dosare urmărite, notificări și activitate recentă.
Intră rapid în contul tău InfoDosar pentru dosare urmărite, notificări și activitate recentă.
Urmărește inteligent dosarul din instanță.
Primești notificări la fiecare modificare.
Din anul 2015, zi de zi!
HOTĂRÂRE nr. 1.193 din 24 noiembrie 2010 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată
În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 159 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Articolul 1
Începând cu data de 1 ianuarie 2011, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată se stabilește la 670 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 170 de ore în medie pe lună în anul 2011 reprezentând 3,94 lei/oră.
Articolul 2
Pentru personalul din sectorul bugetar, nivelul salariului de bază, potrivit încadrării, nu poate fi inferior nivelului salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată prevăzut la art. 1.
Articolul 3
(1) Stabilirea, pentru personalul încadrat prin încheierea unui contract individual de muncă, de salarii de bază sub nivelul celui prevăzut la art. 1 și 2 constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 1.000 lei la 2.000 lei.
(2) Constatarea contravenției și aplicarea sancțiunii prevăzute la alin. (1) se fac de către personalul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale prin inspectoratele teritoriale de muncă județene și al municipiului București, împuternicit, după caz, prin ordin al ministrului muncii, familiei și protecției sociale.
(3) Prevederile alin. (1) și (2) se completează cu dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare.
Articolul 4
La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Guvernului nr. 1.051/2008 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 649 din 12 septembrie 2008, se abrogă.
București, 24 noiembrie 2010.
Nr. 1.193.
HOTĂRÂRE nr. 30 din 8 decembrie 2010 privind validarea unui membru interimar al Consiliului Superior al Magistraturii
DECRET nr. 1.141 din 26 noiembrie 2010 privind conferirea Semnului onorific În Serviciul Patriei unui maistru militar și unor subofițeri din Serviciul de Informații Externe
ORDIN nr. 977 din 30 noiembrie 2010 pentru modificarea și completarea Ordinului președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 615/2010 privind aprobarea metodei de calcul al prețului de referință pentru medicamentele cu și fără contribuție persona...
HOTĂRÂRE nr. 150 din 29 noiembrie 2010 pentru prelungirea aplicabilității Cadrului temporar aplicabil criteriilor de eligibilitate aferente produselor de finanțare și garantare în numele și în contul statului, aprobat prin Hotărârea Comitetului Interministeria...
DECIZIE nr. 1.238 din 7 octombrie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 581 și art. 582 din Codul de procedură civilă
DECIZIE nr. 1.240 din 7 octombrie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 211 alin. (1) și (1^1) și art. 259 alin. (7) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății
DECIZIE nr. 1.246 din 7 octombrie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 403 din Codul de procedură civilă
DECIZIE nr. 1.286 din 14 octombrie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 18 alin. (1)-(4) și art. 34 alin. (15)-(18) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
Acest site folosește cookie-uri. Detalii