InfoDosar.ro | Jurisprudenta | Spete Tribunalul Ilfov

PENAL - INCETAT MASURA PREVENTIVA PERSOANA JURIDICA

(Sentinta penala nr. incheierea nr.32 din data de 07.10.2014 pronuntata de Tribunalul Ilfov)

Domeniu Cereri | Dosare Tribunalul Ilfov | Jurisprudenta Tribunalul Ilfov

Prin incheierea nr. 32 din data de 07 octombrie 2014, pronuntata in  dosarul nr. 2573/93/2014*, Judecatorul de drepturi si libertati din cadrul Tribunalului Ilfov a dispus - in baza art. 241 al. 1 lit. a C.p.p. constata incetata de drept masura preventiva prev. de art. 493 al. 1 lit. c C.p.p. a interzicerii operatiunilor patrimoniale, susceptibile de a antrena diminuarea activului patrimonial sau insolventa persoanei juridice luata fata de inculpata S.C. XXXX S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului sub nr. XXXXXXXX, CUI XXXXXXXX, cu sediul social in comuna Afumati, sat Afumati, str. Negropontes nr. 79, jud. Ilfov, reprezentata de administrator judiciar S.C. CIS.P.R.L. si mandatar PC. 
Constata ca cererea de prelungire a masurii preventive prev. de art. 493 al. 1 lit. c C.p.p.  formulata de Parchetul de pe langa ICCJ - DNA este ramasa fara obiect.
In baza art. 275 al. 3 C.p.p. cheltuielile judiciare raman in sarcina statului.
Cu drept de contestatie in 24 de ore de la comunicare.
Pentru a pronunta aceasta solutie, judecatorul de drepturi si libertati a retinut ca prin incheierea penala nr. 660/CO/DL, pronuntata in dosarul nr. 2573/93/2014, Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a II-a Penala, a admis contestatia formulata de inculpata SC XXX SRL., prin administrator special SC CI SRL, impotriva incheierii penale 25 DL/13.08.2014 a Tribunalului Ilfov, pe care a desfiintat-o si a trimis cauza spre rejudecare la aceeasi instanta.
Cheltuielile judiciare au ramas in sarcina statului.
 Pentru a hotari astfel, instanta de control judiciar a retinut urmatoarele:
Prin incheierea penala nr. 25/DL/13.08.2014, pronuntata in dosarul nr.2573/93/2014, Tribunalul Ilfov - Sectia Penala, a admis propunerea Ministerul Public - Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie - Directia Nationala Anticoruptie.
In baza art. 493 alin. 1 lit. c) si alin. 4 Cod procedura penala s-a dispus prelungirea fata de inculpata S.C. XXX S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului sub nr. XXXXXX, CUI XXXXX, cu sediul social in comuna Afumati, sat Afumati, str. Negropontes nr. 79, jud. Ilfov, reprezentata de administrator judiciar S.C. CI S.P.R.L., a masurii preventive a interzicerii operatiunilor patrimoniale, susceptibile de a antrena diminuarea activului patrimonial sau insolventa persoanei juridice pentru o perioada de 60 de zile, respectiv de la data de 19.08.2014 si pana la data de 17.10.2014, inclusiv.
Potrivit art. 495 alin. 5. Cod procedura penala s-a dispus comunicarea unei copii de pe prezenta incheiere Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov si Tribunalului Ilfov, care au obligatia ca in termen de 24 de ore de la data inregistrarii sa comunice organelor judiciare orice mentiune inregistrata cu privire la persoana juridica.
In baza art. 275 alin. 3 C.p.p, cheltuielile judiciare avansate de stat au ramas in sarcina acestuia.
Pentru a hotari astfel, Tribunalul Ilfov  a retinut urmatoarele:
Prin propunerea inregistrata pe rolul Tribunalului Ilfov la data de 11.08.2014 sub nr. 2573/93/2014, Ministerul Public  - Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie - Directia Nationala Anticoruptie a solicitat prelungirea masurii preventive a interzicerii procedurii generale a insolventei a S.C. XXX S.R.L.
In motivare, s-a aratat ca prin Ordonanta nr. 504/P/2014 din data de 10.06.2014 s-a dispus punerea in miscare a actiunii penale impotriva inculpatei S.C. XXXX S.R.L., XXXXXX, CUI XXXXX, cu sediul in com. Afumati, sat Afumati, str. Negropontes nr.79, jud. Ilfov, pentru savarsirea urmatoarelor infractiuni:
- omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 9 lit. c din Legea 241/2005; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
In fapt, grupul de firme C, in cursul anilor 2011-2012, a creat circuite comerciale fictive, prin interpunerea in achizitia de marfuri (carne si produse din carne),  de societati comerciale fantoma (la care asociati si administratori sunt in general cetateni de origine araba)  controlate de inc. MMS sau prin livrari fictive catre societati comerciale (unele societati fantoma, altele societati comerciale afiliate) avand sedii sociale in diferite tari ale Uniunii Europene (de ex: Ungaria, Bulgaria, Grecia), toate acestea pentru diminuarea obligatiilor fiscale ori pentru obtinerea unor rambursari ilegale de TVA.
Astfel, in perioada 2011-2012, prin crearea de circuite comerciale fictive de marfa, respectiv furnizori intracomunitari - C  - clienti intracomunitari  si, in acelasi timp,  furnizori interni (societati fantoma) - C - clienti interni,  S.C. C S.R.L., a prejudiciat bugetul consolidat al statului cu suma totala de 50.323.020 lei (echivalentul sumei de 11.704.077 euro), reprezentand:
• TVA de plata, in suma de 50.292.399 lei (echivalent a 11.697.163 euro);
• Impozit pe profit, suplimentar de plata, in suma de 30.621 lei (echivalent a 6.914 euro).
Pe parcursul urmaririi penale au fost instituite masuri asiguratorii asupra conturilor si bunurilor inculpatilor si SC C SRL prin Ordonantele din datele de 28.10.2013, 13.11.2013 si 16.12.2013.
Potrivit mentiunilor inregistrate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov, pe timpul urmaririi penale, SC C SRL si-a schimbat denumirea in SC XXX SRL, iar prin Incheierea din data de 24.04.2014 pronuntata de judecatorul sindic din cadrul Tribunalului Ilfov in dosar nr. 1436/93/2014 a fost admisa cererea debitoarei SC XXX SRL - cu sediul social in Sat Afumati, comuna Afumati, strada Negropontes nr. 79, jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. XXXXX, CUIXXXXX si s-a dispus deschiderea procedurii generale a insolventei fata de debitoare.
Totodata, s-a dispus pastrarea dreptului de administrare de catre debitoare - constand in dreptul de a-si conduce activitatea, de a-si administra bunurile din avere si de a dispune de acestea, pe care si-l va exercita sub supravegherea administratorului judiciar.
Societatea si-a pastrat dreptul de administrare, fiind desemnat ca administrator special numita PC
Instanta a desemnat ca administrator judiciar pe SC CI SPRL.
Prin incheierea din data de 20.06.2014 pronuntata de judecatorul de drepturi si libertati din cadrul Tribunalului  Ilfov s-a dispus luarea fata de inculpata  SC XXXX SRL, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. XXXX, CUI XXXX, cu sediul social in com. Afumati, sat Afumati, str. Negropontes nr. 79, jud. Ilfov, reprezentata  de administrator  judiciar SC CI SPRL a masurii preventive  a interzicerii operatiunilor patrimoniale susceptibile de a antrena diminuarea activului patrimonial sau insolventa persoanei juridice pentru o perioada de 60 de zile, respectiv  de la data de 20.06.2014 si pana la  data de 18.08.2014, inclusiv.
La data de 30.06.2014, Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a II-a Penala a respins  ca nefondata contestatia formulata de SC XXX SRL impotriva incheierii pronuntate de Tribunalul Ilfov.
Prin adresa nr. 504/P/2014 din data de 19.06.2014 s-a solicitat SC RAIFFEISEN BANK, cu sediul  social in Bucuresti, Calea Floreasca nr. 246C, sector 1, comunicarea  situatiei platilor efectuate din conturile SC XXX SRL dupa data  instituirii sechestrului penal, persoanele desemnate cu aplicarea sechestrului, precum si  reintregirea conturilor in eventualitatea existentei  unor  asemenea  operatiuni.
Prin adresa nr. 3359/09.07.2014 - RAIFFEISEN BANK a comunicat faptul ca  toate sumele evidentiate ca dobanda nu au fost retrase efectiv din conturi, iar cele  retrase automat (ca urmare  a functionalitatii  sistemului informatic - comisioane, taxe  si  speze  bancare) au  fost repuse  in conturile SC XXX SRL reintregind valoarea sumei indisponibilizate, in acest moment in conturile societatii aflandu-se sumele de 6.701.739,98 Ron si 3.675,45 Euro.
Toate sumele ce reprezinta  plati  facute in perioada 30.10.2013 - 05.11.2013 au  fost repuse in conturile societatii din fondurile proprii ale bancii.
De asemenea, prin adresa nr. 504/P/2012  din 09.07.2014 s-a solicitat SC XXX SRL detalierea conturilor aferente administrarii patrimoniului societatii in perioada supusa masurii preventive a interzicerii procedurii generale a insolventei. Desi s-a solicitat inaintarea de urgenta a raspunsului, societatea nu a comunicat nici  pana la  aceasta data relatiile solicitate.
Prin Ordonanta nr. 504/P/2014 din data de 11.08.2014 s-a dispus efectuarea  unei expertize tehnice in domeniile contabilitate si fiscalitate in vederea lamuririi sub toate aspectele de fapt ale cauzei.
Avand in vedere ca exista riscul ca activele societatii sa fie diminuate in cadrul procedurii generale a insolventei mai inainte de solutionarea definitiva a dosarului penal, in cauza, s-a impus prelungirea masurii preventive a interzicerii procedurii generale a insolventei a S.C. XXX S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului sub nr. XXXX CUI XXXX, cu sediul social in comuna Afumati, sat Afumati, str. Negropontes nr. 79, jud. Ilfov, masura luata prin incheierea 20/2014  din data de 20.06.2014 de catre Judecatorul de drepturi si libertati din cadrul Tribunalului Ilfov, pe o perioada de 60 de zile, incepand cu data de 19.08.2014 pana pe data de 17.10.2014, inclusiv.
In drept, au fost invocate prev. art. 493 alin.1 lit. c) NCPP.
Examinand actele si lucrarile dosarului, judecatorul de drepturi si libertati a constatat propunerea intemeiata pentru urmatoarele considerente:
Potrivit art. 493 alin. 1 C. pr. pen., judecatorul de drepturi si libertati, in cursul urmaririi penale, la propunerea procurorului, sau, dupa caz, judecatorul de camera preliminara ori instanta poate dispune, daca exista motive temeinice care justifica suspiciunea rezonabila ca persoana juridica a savarsit o fapta prevazuta de legea penala si numai pentru a se asigura buna desfasurare a procesului penal, una sau mai multe dintre urmatoarele masuri:
    a) interdictia initierii ori, dupa caz, suspendarea procedurii de dizolvare sau lichidare a persoanei juridice;
    b) interdictia initierii ori, dupa caz, suspendarea fuziunii, a divizarii sau a reducerii capitalului social al persoanei juridice, inceputa anterior sau in cursul urmaririi penale;
    c) interzicerea unor operatiuni patrimoniale, susceptibile de a antrena diminuarea activului patrimonial sau insolventa persoanei juridice;
    d) interzicerea incheierii anumitor acte juridice, stabilite de organul judiciar;
    e) interzicerea desfasurarii activitatilor de natura celor cu ocazia carora a fost comisa infractiunea.
Potrivit alin. 4 al aceluiasi articol, masurile preventive aratate anterior pot fi prelungite in cursul urmaririi penale daca se mentin temeiurile care au determinat luarea acestora, fiecare prelungire neputand depasi 60 de zile.
Prin rezolutia nr. 186/P/2012 din data de 26.10.2013 s-a dispus inceperea urmaririi penale fata de EKE, administrator al SC A M SRL, DOE administrator al S.C. AC S.A., BR, administrator al  S.C. C S.R.L., PJO, administrator al  S.C. C S.A.,  AAA si AESAEAEK, administratori ai S.C. AI S.A., sub aspectul savarsirii infractiunilor prev. de art. 7 alin. 1 din Legea nr. 39/2003, art. 8 din Legea nr. 241/2005, art. 9 lit. b, c si f din Legea nr. 241/2005, constand in aceea ca, in perioada 2010-2013, printr-o frauda tip "carusel"  au redus obligatiile fiscale ale societatilor comerciale amintite sau, dupa caz, au obtinut ilegal, pentru acestea, rambursari ale taxei pe valoarea adaugata, frauda presupunand:
- interpunerea fictiva, in achizitia de bunuri, a unui lant de firme “fantoma";
- livrari intracomunitare fictive, de regula, catre firme fantoma.
Pentru a crea aparenta unor relatii comerciale licite si pentru a indeparta cat mai mult responsabilitatea penala, administratorii societatilor comerciale amintite au recurs, in principal, la serviciile inc. MMS, cel care controla, prin interpusi, firme fantoma si care prin simularea unor tranzactii succesive intre mai multe societati comerciale, chiar din tari diferite, a creat un circuit scriptic de tranzactionare a marfurilor.
Faptele de evaziune fiscala savarsite de reprezentantii grupului de firme S.C. C S.R.L., CUI xxxx (actualmente SC XXX SRL), in perioada 2011-2012.
Verificarile efectuate de organele fiscale au relevat faptul ca grupul de firme C, in cursul anilor 2011-2012, a creat circuite comerciale fictive, prin interpunerea in achizitia de marfuri (carne si produse din carne),  de societati comerciale fantoma (la care asociati si administratori sunt in general cetateni de origine araba)  controlate de inc. MMS sau prin livrari fictive catre societati comerciale (unele societati fantoma, altele societati comerciale afiliate) avand sedii sociale in diferite tari ale Uniunii Europene (de ex: Ungaria, Bulgaria, Grecia), toate acestea pentru diminuarea obligatiilor fiscale ori pentru obtinerea unor rambursari ilegale de tva.
Grupul "C"  este format din urmatoarele societati comerciale: S.C. C S.R.L. (avand ca asociati pe PJ-O si PC-E; administratori succesivi au fost B (fost P) E- T si C G), S.C. UGFM S.R.L. (asociat unic: TR-A si administrator: TM-R), S.C. BP S.R.L. (asociati: O E si O C si administrator: TM-R), S.C. A&C S.R.L. (asociat: P C, asociat si administrator: P C-E), S.C. P H S.R.L. (asociat: PA si administrator: P E-T), S.C. NI S.R.L. (asociat si administrator: OM), S.C. LG S.R.L. (asociat: PCE si administrator: AF), BMIKFT din Ungaria si F E din Ungaria.
Activitatea societatilor comerciale din grupul C a fost coordonata de inculpatul PJ-O, inclusiv prin persoane interpuse, dintre care a iesit in evidenta inculpatul TM-R.
Din actele de urmarire penale efectuate a rezultat  fara dubiu faptul ca inculpatul PJ - O s-a implicat in desfasurarea  operatiunilor  comerciale ale grupului de firme dand  dispozitii si verificand aplicarea lor.
Pentru savarsirea infractiunii de evaziune fiscala, in sensul simularii unor operatiuni comerciale, reprezentantii grupului de firme C au apelat la lanturi de firme fantoma controlate de MMS, intre care amintim: SC TMC SRL, SC SI SRL, S.C. IMS SRL, S.C. PI S.R.L., SC MSE SRL, AE, CE, SC CMT SRL, SC LIL SRL, S.C. PG S.R.L., AC 2011 F, PR LTD, S.C. MLI S.R.L., SC JI SRL, SC MAI SRL, SC PG SRL, SC MD SRL, SC DL SRL, SC BB SRL, SC FI SRL, SC E SRL, SC XTE SRL, SC WC SRL. Pentru majoritatea societatilor comerciale imputerniciti pentru efectuarea operatiunilor de cont figureaza inc. AMAZ (zis "Doc")   si  ZH.
Cu ocazia efectuarii perchezitiilor domiciliare au fost ridicate de organele de urmarire penala din apartamente folosite de  MMS acte si stampile ale unora din firmele fantoma amintite.
De activitatea SC FI SRL s-a  legat numele inc. MAV; in interpunerea de firme e de gasit si SC SPI SRL, al carei administrator a fost chiar inc. MMS.
Astfel cum a rezultat din materialul probator administrat inc. TM-R, a intermediat prin societatile pe care le-a administrat, respectiv SC UGFM SRL si S.C. BP S.R.L. legatura cu grupul de firme fantoma controlat de inc. MMS, si MMM.
Activitatea S.C. C. S.R.L. a facut obiectul unei verificari fiscale ale carei rezultate se regasesc in cuprinsul procesului-verbal nr. 5727/25.10.2013 intocmit de DGRFP Ploiesti - Administratia Judeteana a Finanteor Publice Prahova, fiind calculat un prejudiciu in cuantum de 50.282.077 lei (33.571.510 lei in anul 2011 si 16.710.567 lei in anul 2012).
In cauza a fost intocmit si un raport de constatare de catre un specialist din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie, care a concluzionat faptul ca, in perioada 2011-2012, prin crearea de circuite comerciale fictive de marfa, respectiv furnizori intracomunitari - C - clienti intracomunitari  si, in acelasi timp,  furnizori interni (societati fantoma) - C - clienti interni. Reprezentantii S.C. C-S.R.L., au prejudiciat bugetul consolidat al statului cu suma totala de 50.323.020 lei (echivalentul sumei de 11.704.077 euro), reprezentand: TVA de plata, in suma de 50.292.399 lei (echivalent a 11.697.163 euro) si impozit pe profit, suplimentar de plata, in suma de 30.621 lei (echivalent a 6.914 euro).
De asemenea, s-a stabilit tentativa S.C. PH S.R.L. (societate al carei administrator este inc. B E) care a solicitat rambursare de TVA in suma de 2.159.942 lei (a depus decontul de TVA, cu optiune de rambursare a soldului sumei negative de TVA in suma de 2.159.942 lei, intocmit pentru luna decembrie 2011 si inregistrat la A.F.P.C.M. Ploiesti sub nr.7276457/25.01.2012, suma nerambursata). Din totalul de 2.159.942 lei TVA solicitata la rambursare, pentru suma de 1.176.649 lei, societatea a utilizat circuite fictive de tranzactionare a marfii.
Circuitul comercial real desfasurat de S.C. C- S.R.L. a fost urmatorul: achizitiona intracomunitar bunuri la preturi mici pe care le comercializa ulterior, beneficiarilor finali (societati afiliate) la preturi de cateva ori mai mari. Fiindca  diferenta dintre pretul de achizitie si cel de vanzare a fost mare si obligatiile fiscale au fost mari. In plus, fiind vorba de achizitii intracomunitare, S.C. C. S.R.L. nu a platit TVA si, in consecinta nu a avut ce sa-si deduca. Astfel intregul TVA colectat ar trebui platit statului.
Pentru a reduce aceste obligatii, S.C. C. S.R.L. ar fi trebuit sa se inregistreze in contabilitate cu achizitii la preturi mari, astfel incat diferenta dintre pretul de cumparare si cel de vanzare sa fie mica. Pentru aceasta S.C. C.S.R.L. a denaturat circuitul comercial, astfel:
- a declarat ca marfurile ieftine importate au fost vandute nu pe piata interna, ci au fost livrate intracomunitar, cu un adaos comercial mic. Este simulata o operatiune triunghiulara in sensul ca SC C. SRL a facut o achizitie intracomunitara, urmata de o livrare intracomunitara, iar bunurile au fost transportate direct, fara sa treaca prin Romania, de la furnizorul intracomunitar la clientul intracomunitar din Ungaria: B.M I KFT /F E KFT. Deci reprezentantii SC C SRL se prefac ca vand la pret mic; fiind vorba de operatiuni intracomunitare nu au platit TVA si nu au incasat TVA, astfel ca nu au ce sa plateasca statului. Procedeaza astfel pentru a ascunde destinatia reala a transporturilor de marfa.
- a urmat ca B MI KFT  sau F E KFT sa vanda marfa unor societati comerciale fantoma din Bulgaria (S C E; KR E; KI E; A C 1, TM E G; T E 1999 E; S BE; A C 2011 E; ZP PL etc), care la randul lor vindeau marfa unor societati fantoma din Romania, controlate de  inc. MMS. E vorba de o operatiune triunghiulara, astfel ca desi este un acord intre trei firme, marfa circula direct din Ungaria in Romania, la o firma fantoma.
Ca urmare a verificarilor efectuate (controale incrucisate) la transportatori, respectiv la S.C. C T S.R.L. Baicoi, S.C. KI S.R.L. Baicoi si S.C. R TS.R.L. Banesti, a rezultat ca marfa a fost incarcata la adresele furnizorilor din Germania/Olanda/Franta, tranzitau localitatea Erd din Ungaria unde isi  au puncte de lucru BMI KFT sau F E, destinatia finala a marfurilor fiind in cea mai mare parte localitatea Mizil, Romania. (Organele fiscale au demonstrat ca livrarile intracomunitare erau fictive. Deci destinatia marfurilor e nereala, e schimbata)
-  a declarat ca marfurile pe care le vindea beneficiarilor finali la un pret mare au fost cumparate la un pret apropiat de cel de vanzare, de pe piata interna. Deci reprezentantii SC C SRL s-au prefacut din nou ca vindeau alte marfuri decat cele importate. (Organele fiscale au demonstrat ca o parte din achizitiile de pe piata interna sunt fictive.)
Prin acest circuit fictiv SC C SRL s-a inregistrat in contabilitate cu achizitii la pret mare de pe piata interna si vanzari cu un adaos comercial mic, adica valoarea TVA deductibila e mare, iar cea a TVA colectata era mica.
Pentru a simula achizitii de pe piata interna, SC C SRL a apelat la lanturi de firme fantoma majoritatea controlate de inculpatul MMS, astfel:
- SC W C SRL/ SC X T E SRL » SC F I E SRL» SC B B SRL» SC C SRL;
- SC F D C SRL ? SC U G FM ?- SC C SRL;
- SC E E SRL  ? SC U G FM ? SC C SRL;
- SC DL SRL ? SC U G F M ? SC SC B I SRL ? SC C SRL;
- SC S PI SRL?SC U G F MSRL?SC C SRL;
- SC M L I SRL ? SC U G F M? SC C SRL;
Verificarile fiscale (conduse si mai departe pe lantul de achizitii interne) au dus la concluzia ca achizitiile au fost fictive, intrucat furnizorii initiali nu aveau ce sa furnizeze, intrucat nu au cumparat nimic.
Starea de fapt a fost sintetizata, dand ca exemplu ceea ce s-a petrecut in cursul anului 2012. Astfel, in acest an,  S.C. C S.R.L. a inregistrat achizitii de marfuri (carne si produse din carne) in valoare totala de 228.228.483 lei, din care de la furnizorii interni in valoare de 138.917.745 lei si de la agenti economici din tari ale Uniunii Europene in valoare de 89.310.738 lei si a efectuat livrari in valoare totala de 238.668.060 lei, din care catre clienti interni in valoare de 205.803.567 lei si livrari intracomunitare in valoare de 32.864.493 lei. O parte din achizitiile intracomunitare de marfuri ale S.C. C S.R.L. in valoare de 25.218.444 lei de la agentii economici V D BV, V H, V A, etc. din Olanda, H. M G, T L G & Co, etc. din Germania, A F SAS din Franta, C E, P Cetc. din Spania, s.a., au fost refacturate in pondere de 98% catre firmele din Ungaria B M  I  KFT (livrari in valoare de 23.889.929 lei) si F  E K  (livrari in cuantum de 1.432.290 lei), in acest sens societatea declarand livrari intracomunitare de bunuri scutite de TVA.
Verificarile efectuate de organele fiscale au scos in evidenta faptul ca aceste marfuri au intrat in gestiunea S.C. C  S.R.L. in baza unor achizitii efectuate prin intermediul unor lanturi de tranzactionare din care faceau parte societati tip "fantoma". Astfel, in evidenta contabila a S.C. C S.R.L. au fost inregistrate achizitii intracomunitare ce au fost refacturate in aceeasi zi catre firmele din Ungaria, B M I KFT si F E KFT, cantitati de marfa care au fost identificate la 4-5 zile de la data livrarii de catre producatori figurand ca achizitii la intern pentru aceleasi cantitati de marfuri inregistrate de la furnizori cu comportament fiscal inadecvat, tip fantoma, in valoare fara TVA de 19.521.233 lei, reprezentand un procent de 77% din totalul achizitiilor ce au fost livrate catre firmele din Ungaria. In mod normal intervalul de 4-5 zile reprezinta in majoritatea cazurilor timpul necesar transportului de la agentul economic vanzator situat in Olanda, Germania, Spania, Franta, cu trecere prin Ungaria in localitatea Erd si cu punct terminus cele doua depozite din Bucuresti sau Mizil, utilizate de S.C. C S.R.L., aspect ce a rezultat in urma verificarii foilor de parcurs intocmite.
Prin ordonantele din data de 28.10.2013 s-a dispus punerea in miscare a actiunii penale, printre altii, fata de inc. MMS, MMM, AM AL Z, MA-V, PJO si TMR pentru infractiunile de  evaziune fiscala, respectiv  constituire   si  aderare la un grup  infractional  organizat.
Cercetarile efectuate in dosar si verificarile efectuate de organele fiscale au dus la identificarea grupului de firme  C, care in cursul anilor 2011-2012 a fost implicat in activitati comerciale constand in comercializarea de marfuri - carne si produse din carne - care pentru diminuarea TVA sau altor taxe si impozite legal datorate, au creat circuite comerciale fictive prin interpunerea unor societati comerciale avand sedii sociale in diferite tari ale Uniunii Europene cum ar fi: Ungaria, Bulgaria, Grecia, sau societati comerciale cu sediul social situat in Romania, la care asociati si administratori sunt in general cetateni de origine araba sau au achizitionat marfuri prin intermediul unor circuite de acest gen deja existente. 
Urmarirea penala a  dus la identificarea urmatoarelor societati care fac parte din grupul S.C. C S.R.L., grup de societati care actionau unitar sub conducerea inc. PJO, avand o ierarhie bine stabilita, la nivelul doi situandu-se administratorii acestor societati, inc. TM-R,  BE-T, SF.
Acest grup a fost compus din urmatoarele societati comerciale:
1. S.C. C, S.R.L. cu sediul social situat in Bucuresti, (actualmente SC avand capital social subscris de 5.000.000 RON impartit in 100.000 parti sociale, cu o cota de participare de 99,999% detinuta de PJO, iar cota de participare de 0,001% era detinuta de numita PCE, iar din datele obtinute din baza de date digitala a Registrului Comertului a rezultat ca administratori au fost numitii:
a. BET, avand ca data de numire in functie 08.04.2009, iar durata mandatului nelimitata.
b. CG, avand ca data de numire in functie 30.11.2011 si o durata a mandatului nelimitata, insa  cu  puteri limitate.
2. S.C. U G F M S.R.L., societate inregistrata la Registrul Comertului sub nr. xxxx, cu sediul social situat in judetul Prahova, al carui asociat unic era numita TRA si administrator inc. TMR.
3. S.C. B P S.R.L., cu sediul social situat in judetul Prahova, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr.xxx, posesoare a CIF xxx, avand ca asociati pe numitii OE si OC si administrator pe inc. TMR;
4. S.C. A & C S.R.L., cu sediul social situat in judetul Prahova, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr.xxxx, posesoare a CIF xxxx, avand ca asociati pe numitii PC si PCE aceasta din urma fiind si administrator.
5. S.C. P H S.R.L., cu sediul social situat in judetul Prahova, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. xxxxxxx, posesoare a CIF xxxxxxx, avand ca asociat pe numita PA si administrator pe numitul PET;
6. S.C. N I S.R.L., cu sediul social situat in judetul Prahova, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr.xxxxx, posesoare a CIF xxx, avand ca asociat pe numitul OM care detinea si calitatea de administrator.
7. S.C. L G S.R.L., cu sediul social situat in judetul Valcea, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr.xxxx, posesoare a CIF xxx, avand ca asociat pe numita PCE si administrator pe numitul AF
8. Societatea comerciala B M IKFT din Ungaria, CUI xxxxx al carei administrator era SF.
9. Societatea comerciala F E din Ungaria CUI xxxx, administrata in fapt de SF.
Prin Ordonanta nr. 186/P/2012 din data de 03.12.2013, ora 10.00 s-a dispus extinderea cercetarilor, inceperea urmaririi penale si punerea in miscare a actiunii penale  fata de  inculpatii PE-T, sub aspectul savarsirii infractiunilor prevazute de art.7 alin.1 din Legea nr. 39/2003, art. 9 lit. b, c si f din Legea nr. 241/2005, art. 8 din Legea nr.241/2005, toate cu aplicarea  art. 41 alin. 2 C.p. si cu aplic. art. 33 lit. a C.p. si  SF,  sub aspectul savarsirii infractiunilor prevazute de art. 7 alin. 1 din Legea nr. 39/2003, art. 26 C.p. rap. la art.9 lit. b, c si f din Legea nr. 241/2005, art. 26 Cp rap. la art. 8 din Legea nr. 241/2005, toate cu aplicarea  art. 41 alin. 2 C.p. si cu aplic. art. 33 lit. a C.p.
De asemenea, prin Ordonanta nr. 186/P/2012 din data de 05.12.2013, ora 15:00, s-a dispus extinderea urmaririi penale si inceperea urmaririi penale fata de urmatoarele persoane juridice :
1. SC C SRL M din judetul Prahova, infiintata sub numarul XXXXX si codul unic de inregistrare XXXX, sediul societatii in jud. Prahova, actualmente S.C.XX.R.L., XXXX CUI XXX, cu sediul in  jud. Ilfov, invinuita pentru:
-omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 9 lit. b din Legea 241/2005; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
-evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 9 lit. c din Legea 241/2005; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
-stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
-asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
-cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
2. SC A I SA BUCURESTI infiintata sub numarul XXXXsi codul unic de inregistrare XXX atribuit in data de 21.08.2001, sediul societatii in Bucuresti invinuita pentru :
- omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
3.SC A  M  SRL,  infiintata sub numarul XXXX, atribuit in data de 15.10.2003 si codul unic de inregistrare XXX atribuit in data de 06.10.2000, sediul societatii in judet Giurgiu, invinuita pentru :
- omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
4.SC A  C SA, infiintata sub numarul XXXX, atribuit in data de 29.01.1991 si codul unic de inregistrare XXX atribuit in data de 30.11.1992, sediul societatii in judetul Calarasi, invinuita pentru :
- omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
-c u aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
5.SC U  G  F  M  SRL, infiintata sub numarul XXX, anterior XXX, codul unic de inregistrare XXX, sediul social in judet Prahova, invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
 - complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
6.SC D  L  SRL, infiintata sub numarul XXX, codul unic de inregistrare XXX, sediul social in judetul Ilfov, invinuita pentru:
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap.la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
7.SC B  I  SRL (actualmente B  P  S.R.L), infiintata sub numarul anterior XXXX CUI XX, sediul social in judetul Prahova, invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap.la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
8.   SC P G SRL, infiintata sub numarul XXX, CUI XXX, cu sediul social in municipiul Bucuresti, invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
 - complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
9. SC M  D SRL, infiintata   sub numarul XXX,CUI XXX cu sediul social in judet Ilfov, invinuita pentru:
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap.la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
 - complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
10.   SC B B SRL, infiintata sub numarul  XX, CUI XX, sediul social in judetul Ilfov, invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..  
11.   SC F  I  E SRL, infiintata sub numarul XXX, CUI XXXX, cu sediul social in judetul Ilfov, invinuita pentru :
  - complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..  
12.    SC  X T E SRL, infiintata sub numarul XXXX, CUI XXX, cu sediul social in judetul Ilfov, invinuita pentru :
  - complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap.la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
-cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..  
13. SC W C S.R.L, infiintata sub numarul XX, CUI XXX sediul social in judetul Ilfov, invinuita pentru:
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap.la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..  
14. SC F D C S.R.L, infiintata sub numarul XXX CUI XXX, sediul social si domiciliul fiscal in judetul Ilfov, invinuita pentru :
  - complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..  
15. SC P C D S.R.L, infiintata sub XXX, CUI XXX, sediul social in municipiul Bucuresti, invinuita pentru :
 - complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..  
16. SC A C D S.R.L, infiintata sub numarul XXX, CUI XXX sediul social si domiciliul fiscal in municipiul Bucuresti invinuita pentru :
  - complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap.la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..  
17. SC M D S.R.L., infiintata sub numarul XXXX, CUI XXX, sediul social declarat  in Bucuresti invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
18. SC E E S.R.L, infiintata sub numarul XXX, CUI XXX, sediul social in Bucuresti, invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
19. SC M D S.R.L, infiintata sub numarul XXX, CUI XXX, sediul social si domiciliul fiscal in Bucuresti, invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
21. SC S C D S.R.L, infiintata sub numarul XXXX, CUI XXX, sediul social si domiciliul fiscal in judetul Giurgiu, invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
22. SC C Z S.R.L, infiintata sub numarul XXXX, CUI XXXX, sediul social si domiciliul fiscal in municipiul Bucuresti, invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
23. SC D E SRL, infiintata sub numarul XXXX, CUI XXXX sediul social si domiciliul fiscal in Bucuresti, invinuita pentru:
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
24. SC G  SRL, infiintata sub numarul  XXXX, CUI XXX, sediul social si domiciliul fiscal in judet Maramures, invinuita pentru :
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 alin. 3 din Legea 241/2005;
- complicitate la evidentierea, in actele contabile sau in alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la baza operatiuni reale ori evidentierea altor operatiuni fictive, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. c din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 din C.pen. si art. 9 alin.3 din Legea 241/2005;
- complicitate la stabilirea cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art.26 din C.pen. rap. la art. 8 alin. 1 din Legea 241/2005;
- complicitate la asocierea in vederea stabilirii cu rea-credinta de catre contribuabil a impozitelor, taxelor sau contributiilor, avand ca rezultat obtinerea, fara drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursari sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensari datorate bugetului general consolidat, prev. si ped. de art. 26 rap. la art. 8 alin. 2 din Legea 241/2005;
- cu aplic. art. 33 lit. a din C.pen..
25. SC P S SRL, infiintata sub numarul XXX, CUI XXX, sediul social declarat in Bucuresti, invinuita pentru:
- complicitate la omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in actele contabile ori in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate, conf. art. 26 din C.pen. rap. la art. 9 lit. b din Legea 241/2005 ; cu aplic. art. 41 alin. 2 din C.pen. si art. 9 ali
Sursa: Portal.just.ro


Alte spete Cereri

Cerere de chemare in garantie. Conditii de admisibilitate. - Decizie nr. 232 din data de 07.03.2018
Anulare proces verbal de contraventie - Hotarare nr. 1438 din data de 17.10.2017
Obligatia de a face - Contencios - Hotarare nr. 622 din data de 16.06.2017
Cerere valoare redusa - Hotarare nr. 157 din data de 13.02.2018
Cerere de valoare redusa - Hotarare nr. 97 din data de 30.01.2018
Autovehicul instrainat. Obligatia cumparatorului de transcriere a dreptului de proprietate - Decizie nr. 342 din data de 29.04.2015
Solicitarea cheltuielilor de judecata pe cale separata - Sentinta civila nr. 610 din data de 10.12.2014
Cerere de reexaminare a incheierii prin care s-a respins ajutorul public judiciar - Hotarare nr. 9730 din data de 10.12.2012
actiune in constatare - Sentinta civila nr. 542 din data de 22.10.2009
Exceptia de nelegalitate – respingere - Decizie nr. 177/R din data de 29.07.2005
Institutia Prefectului Judetului Alba - Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor. Cerere avand ca obiect obligarea acesteia la inmatricularea autoturismului reclamantului fara plata taxei pentru emisiile poluant - Decizie nr. 6866 din data de 17.06.2013
Institutia Prefectului Judetului Alba - Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor. Cerere avand ca obiect obligarea acesteia la inmatricularea autoturismului reclamantului fara plata taxei pentru emisiile poluant - Decizie nr. 6497 din data de 10.06.2013
Cerere de chemare in garantie. Inadmisibilitate. - Decizie nr. 889 din data de 02.09.2010
Cererea creditorului de numire a lichidatorului judiciar in baza art. 31 din Legea nr.359/2009 in procedura dizolvarii de drept nu intrerupe cursul prescriptiei extinctive. - Decizie nr. 895 din data de 05.11.2010
Cerere formulata de catre creditor prin care se solicita deschiderea procedurii insolventei, bazata pe creanta,rezultata din contractul de vanzare - cumparare . - Decizie nr. 814 din data de 28.10.2009
Cerere de inlocuire a administratorului judiciar formulata de catre creditorul ce detine cel putin 50% din valoarea creantelor. - Decizie nr. 820 din data de 28.10.2009
Inadmisibilitatea cererii de interventie in lipsa actiunii principale. - Decizie nr. 545 din data de 19.06.2009
Conditiile de admisibilitate a cererii de deschidere a procedurii insolventei. - Decizie nr. 577 din data de 26.06.2009
Actele si procedura de urmat pentru intocmirea carnetului de somaj. Organele competente. - Decizie nr. 728 din data de 11.06.2009
Respingerea nejustificata a cererii de amanare formulata de petitionar - Decizie nr. 533 din data de 06.09.2007