salarizarea personalului autoritatilor si institutiilor publice care si-au schimbat regimul de finantare - OCPI
(Sentinta civila nr. 8756 din data de 16.06.2011 pronuntata de Tribunalul Dolj) 3. salarizarea personalului autoritatilor si institutiilor publice care si-au schimbat regimul de finantare - OCPI
Prin incheierea de sedinta din 18 octombrie 2010, pronuntata in dosarul nr. 8553/63/2010, Tribunalul Dolj - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, a scos cauza de pe rol si a inaintat-o Sectiei Conflicte de Munca si Asigurari Sociale.
S-a avut in vedere ca, potrivit art. 34 alin. 4 din Legea 330/2009, cu privire la drepturile solicitate de reclamant care nu are calitatea de functionar public, fiind angajat cu contract individual de munca in cadrul paratei, competenta solutionarii revine acestei sectii.
Cauza a fost inregistrata la Sectia Conflicte de Munca si Asigurari Sociale sub nr. 15378/63/2010.
Prin actiunea introductiva formulata la data de 29.06.2010, reclamanta S.I. a chemat in judecata pe paratul OCPI Dolj, solicitand ca prin sentinta ce o va pronunta instanta sa dispuna anularea deciziei nr. 57/14.05.2010 obligarea paratului la emiterea unei decizii de reincadrare in care, salariul de reincadrare sa fie cel avut la 31.12.2009, sporurile acordate sa fie determinate daca legea prevede, prin raportare la salariul de incadrare avut la 31.12.2009; sa oblige paratul sa-i achite retroactiv incepand cu 11.04.2010, diferentele rezultate intre drepturile salariale stabilite conform deciziei nr. 57 /2010 si drepturile salariale calculate la salariul de incadrare avut la 31.12.2009.
In motivare, reclamanta a aratat ca este angajata a paratului cu contract individual de munca, cu un salariu de incadrare lunar din decembrie 2009 in cuantum de 2000 lei.
Prin decizia 57/14.05.2010 comunicata la 17.05.2010 s-a stabilit ca incepand cu data de 11.04.2010 salariul lunar de incadrare este de 1380 lei, echivalent cu salariul din decembrie 2009 pentru functii similare MAI.
Conform prevederilor art. 34 alin. 2 din Legea 330/2009, in termenul legal (5 zile de la comunicare) la data de 21.05.2010 a contestat modul de stabilire a salariului de baza individual, al sporurilor si al altor drepturi prin deciziile mentionate la ordonatorul de credite.
La data de 21.05.2010 i s-a comunicat de OCPI Dolj faptul ca i s-a respins contestatia si apreciaza ca respingerea contestatiei este nefondata avand in vedere prevederile art. 4 alin. 5 din OUGR nr. 1/2010, potrivit carora salariul de incadrare trebuie sa fie cel putin egal cu cel avut la data de 31.12.2009.
In drept, actiunea a fost intemeiata pe art. 3 lit. b, art. 7 alin. 2, art. 34 alin. 4 si art. 30 alin.. 5 din Legea 330/2009, art. 4 din OUG nr. 1/2010, art. 115 cu art. 73 alin. 3 din Constitutia Romaniei, Legea 30/1994.
In scop probatoriu, s-au depus la dosar fotocopii de pe urmatoarele inscrisuri: contract de munca si carnet de munca, carte de identitate.
La data de 18.11.2010, patatul a depus la dosar intampinare prin care a solicitat in principal, respingerea actiunii ca lipsita de obiect si in subsidiar, ca netemeinica si nelegala.
Paratul a aratat ca prin decizia nr. 57/14.05.2010, reclamanta a fost reincadrata si i s-a stabilit noua functie, precum si noile drepturi salariale.
O.C.P.I. Dolj a comunicat reclamantei, conform art. 34 alin. 2 din Legea 33072009, ca Ordinul Ministerului Administratiei si Internelor nr. S/109/06.05.2010, potrivit caruia s-a realizat salarizarea personalului A.N.C.P.I. si institutiilor subordonate a fost modificat si ca urmare a modificarilor intervenite, deciziile directorului OCPI Dolj, vor fi modificare corespunzator, prin stabilirea unui nou salariu potrivit precizarilor ce urmeaza a fi transmise ANCPI in baza noului ordin.
S-au emis Ordinul Ministerului Administratiei si Internelor nr. S/119/20.05.2010 de modificare a Ordinului Ministerului Administratiei si Internelor nr. S/109/06.05.2010 si Ordinul 241/16.06.2010 al Directorului General al A.N.C.P.I. privind reincadrarea personalului institutiilor din subordine pe functii, grade si trepte profesionale, prevazute de Legea-cadru nr. 330/2009, incepand cu 11.04.2010. Prin aceste doua acte normative au fost stabilite incadrarile si drepturile salariale pentru personalul institutiei.
In consecinta, O.C.P.I. Dolj a emis decizia nr. 168/28.06.2010 prin care reclamanta a fost reincadrata in functia asistent registrator principal gr. II, echivalata din punct de vedere al salariului cu functia de expert si s-a stabilit si salariul de baza aferent.
Reclamanta nu a formulat contestatie fata de aceasta decizie, de unde rezulta ca este multumita de incadrarea si drepturile salariale stabilite, astfel ca actiunea a ramas fara obiect atata timp cat decizia nr.57/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, a fost modificata si completata prin decizia nr.168/28.06.2010.
In drept, intampinarea este intemeiata pe dispozitiile art. 115 cod procedura civila, Legea 330/2009, Ordonanta de Urgenta a Guvernului 1/2010, Codul Muncii.
A fost anexata in copie decizia 168/28.06.2010.
O.C.P.I Dolj a depus la dosar cerere de chemare in garantie a M.A.I. Bucuresti si a A.N.C.P.I. Bucuresti in cauza de fata, ca fiind ordonatori de credite si in cazul in care va cadea in pretentii, chematii in garantie sa fie obligati sa aloce fondurile necesare platii drepturilor solicitate de reclamanta, stabilite prin titlu executoriu.
In drept, au fost invocate dispozitiile art. 60 - 63 cod procedura civila.
Ministerul Administratiei si Internelor Bucuresti a formulat intampinare la cererea de chemare in garantie formulata de OCPI Dolj, solicitand respingerea acestei cereri ca neintemeiata.
A.N.C.P.I. a formulat intampinare prin care a solicitat respingerea cererii de chemare in garantie formulata de O.C.P.I. Dolj, ca inadmisibila deoarece nu indeplineste conditiile prevazute de codul procedura civila , deoarece obiectul acesteia se intemeiaza pe o alta obligatie decat cea pentru care este chemat in garantie.
A fost invocata si exceptia lipsei calitatii procesuale pasive deoarece calitatea de angajator apartine paratului OCPI Dolj , acesta avand personalitate juridica.
Pe fond, a solicitat respingerea acesteia ca neintemeiata. Reincadrarea personalului s-a facut cu respectarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 1/2010 si a Legii 330/2009, nefiind in situatia niciunuia din cazurile prevazute de art. 41 codul muncii, respectiv manifestarea acordului de vointa al salariatului, deoarece modificarea salariului si a functiei a intervenit prin efectul legii, ca urmare a aparitiei acestor acte normative.
In drept, au fost invocate dispozitiile art. 115 cod procedura civila, Legea 330/2009, Ordonanta de Urgenta a Guvernului 1/2010 si codul muncii.
In cauza a fost administrata proba cu inscrisuri.
Prin sentinta nr. 8756/16.06.2011 instanta a respins cererea retinand urmatoarele:
Reclamanta este angajata a paratei cu contract individual de munca, detinand functia de consilier juridic gr. II, cu un salariu de incadrare lunar in decembrie 2009 in cuantum de 1380 lei.
Prin decizia nr. 57/14.05.2010 reclamanta a fost reincadrat incepand cu 11.04.2010 si i s-au stabilit salariul de baza si sporurile cuvenite .
Reclamanta a solicitat prin prezenta actiune anularea acestei decizii si mentinerea salariului avut la nivelul lunii decembrie 2009, in suma de 2000 lei la care se adauga sporurile cuvenite pe care le avea si inainte de intrarea in vigoare a Legii nr. 330/2009 si care trebuie calculate prin raportare la salariul de baza .
Instanta constata ca prin Legea nr. 329/2009 a fost modificat art. 8 al. 1 al Legii nr. 7/1996, in sensul ca Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si unitatile din subordine, au devenit unitati finantate de la Bugetul de Stat prin Ministerul Administratiei si Internelor.
Potrivit art. 1 din OUG nr. 1/2010 salarizarea personalului autoritatilor si institutiilor publice care si-au schimbat regimul de finantare, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 329/2009 din institutii finantate integral din venituri proprii in institutii finantate integral de la bugetul de stat, cum este cazul de fata, se realizeaza potrivit prevederilor contractelor colective de munca legal incheiate, pana la implinirea termenului pentru care au fost incheiate, in limita cheltuielilor de personal aprobate.
Contractul colectiv de munca la nivel de unitate a incetat la data de 10.04.2010.
Potrivit art. 1 al. 3 din OUG nr. 1/2010, dupa implinirea termenului pentru care au fost incheiate contractele colective de munca, personalul autoritatilor si institutiilor publice finantate integral de la bugetul de stat, va fi reincadrat pe noile functii, stabilite de ordonatorul principal de credite, corespunzator atributiilor, responsabilitatilor si competentelor specifice postului, prin asimilare cu functiile din institutia care il preia in structura, subordine sau in finantare.
Conform art. 1 al. 4 din OUG nr. 1/2010, drepturile salariale ale personalului reincadrat in acest mod, sunt stabilite la nivelul prevazut in luna decembrie 2009 pentru functiile similare celor pe care a fost reincadrat din institutia sau autoritatea care il preia in structura, subordine sau in finantare, acordandu-i-se si sporurile prevazute in notele la anexa nr. 1/1 la Legea-cadru nr. 330/2009, care se includ in salariul de baza.
Cuantumul individual al drepturilor salariale, inclusiv al sporurilor, se stabileste de conducatorul institutiei sau autoritatii publice, astfel incat sa se asigure incadrarea in cheltuielile de personal aprobate, cu avizul ordonatorului principal de credite, conform art. 1 al. 5 din OUG nr. 1/2009.
Prin urmare, dupa 11.04.2010 drepturile salariale ale reclamantei au fost calculate potrivit Legii nr. 330/2009, care are ca obiect stabilirea unui sistem unitar de salarizare pentru personalul din sectorul bugetar platit din bugetul consolidat al statului, conform art. 1 al. 1 din aceasta lege si ale OUG nr. 1/2009.
In aplicarea acestor dispozitii legale paratul a emis decizia contestata, cu respectarea totodata a ordinelor emise de Ministerul Administratiei si Internelor si Directorul General al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara.
La data de 28.06.2010 paratul a emis o noua decizie comunicata reclamantei la aceeasi data, respectiv decizia nr. 168 prin care decizia nr. 57/14.05.2010 a fost modificata si completata in sensul ca reclamanta a fost reincadrata in functia de asistent registrator principal gr.II, echivalenta/asimilata din punct de vedere al salariului cu functia de expert si s-a stabilit si salariul de baza aferent in suma de 2790 lei determinat pe baza urmatoarelor elemente: salariul de baza din decembrie 2009 pentru functii similare MAI in suma de 1800 lei, vechime in munca in suma de 450 lei, plus indemnizatia de dispozitiv de 450 lei si spor de importanta nationala de 90 lei.
Aceasta decizie s-a emis in baza Ordinului S/119/20.05.2010 care a modificat Ordinul S/109/06.05.2010 cu privire la salarizarea personalului din cadrul ANCPI si a Ordinului 241/16.06.2010 al Directorului General al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara si nu a fost contestata de reclamanta.
Prin emiterea unei noi decizii nr.168/28.06.2010 care modifica si completeaza decizia contestata, contestatia impotriva deciziei nr. 57/14.05.2010 ramane fara obiect, deoarece aceasta nu mai produce efecte juridice, efecte producand doar ultima decizie nr. 168/28.06.2010 care a stabilit functia pe care a fost reincadrat reclamanta si drepturile salariale cuvenite acesteia retroactiv, incepand cu data de 11.04.2010. Cum reclamanta nu a inteles sa conteste ultima decizie instanta nu va mai proceda la analiza acesteia.
Fata de cele expuse mai sus, instanta constata ca prezenta contestatie a ramas fara obiect si in consecinta, va respinge actiunea formulata.
Ca urmare a respingerii actiunii principale, instanta va respinge si cererea de chemare in garantie formulata impotriva MAI si ANCPI, fiind de prisos a analiza exceptiile invocate de catre acestia in intampinare.
1
Prin incheierea de sedinta din 18 octombrie 2010, pronuntata in dosarul nr. 8553/63/2010, Tribunalul Dolj - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, a scos cauza de pe rol si a inaintat-o Sectiei Conflicte de Munca si Asigurari Sociale.
S-a avut in vedere ca, potrivit art. 34 alin. 4 din Legea 330/2009, cu privire la drepturile solicitate de reclamant care nu are calitatea de functionar public, fiind angajat cu contract individual de munca in cadrul paratei, competenta solutionarii revine acestei sectii.
Cauza a fost inregistrata la Sectia Conflicte de Munca si Asigurari Sociale sub nr. 15378/63/2010.
Prin actiunea introductiva formulata la data de 29.06.2010, reclamanta S.I. a chemat in judecata pe paratul OCPI Dolj, solicitand ca prin sentinta ce o va pronunta instanta sa dispuna anularea deciziei nr. 57/14.05.2010 obligarea paratului la emiterea unei decizii de reincadrare in care, salariul de reincadrare sa fie cel avut la 31.12.2009, sporurile acordate sa fie determinate daca legea prevede, prin raportare la salariul de incadrare avut la 31.12.2009; sa oblige paratul sa-i achite retroactiv incepand cu 11.04.2010, diferentele rezultate intre drepturile salariale stabilite conform deciziei nr. 57 /2010 si drepturile salariale calculate la salariul de incadrare avut la 31.12.2009.
In motivare, reclamanta a aratat ca este angajata a paratului cu contract individual de munca, cu un salariu de incadrare lunar din decembrie 2009 in cuantum de 2000 lei.
Prin decizia 57/14.05.2010 comunicata la 17.05.2010 s-a stabilit ca incepand cu data de 11.04.2010 salariul lunar de incadrare este de 1380 lei, echivalent cu salariul din decembrie 2009 pentru functii similare MAI.
Conform prevederilor art. 34 alin. 2 din Legea 330/2009, in termenul legal (5 zile de la comunicare) la data de 21.05.2010 a contestat modul de stabilire a salariului de baza individual, al sporurilor si al altor drepturi prin deciziile mentionate la ordonatorul de credite.
La data de 21.05.2010 i s-a comunicat de OCPI Dolj faptul ca i s-a respins contestatia si apreciaza ca respingerea contestatiei este nefondata avand in vedere prevederile art. 4 alin. 5 din OUGR nr. 1/2010, potrivit carora salariul de incadrare trebuie sa fie cel putin egal cu cel avut la data de 31.12.2009.
In drept, actiunea a fost intemeiata pe art. 3 lit. b, art. 7 alin. 2, art. 34 alin. 4 si art. 30 alin.. 5 din Legea 330/2009, art. 4 din OUG nr. 1/2010, art. 115 cu art. 73 alin. 3 din Constitutia Romaniei, Legea 30/1994.
In scop probatoriu, s-au depus la dosar fotocopii de pe urmatoarele inscrisuri: contract de munca si carnet de munca, carte de identitate.
La data de 18.11.2010, patatul a depus la dosar intampinare prin care a solicitat in principal, respingerea actiunii ca lipsita de obiect si in subsidiar, ca netemeinica si nelegala.
Paratul a aratat ca prin decizia nr. 57/14.05.2010, reclamanta a fost reincadrata si i s-a stabilit noua functie, precum si noile drepturi salariale.
O.C.P.I. Dolj a comunicat reclamantei, conform art. 34 alin. 2 din Legea 33072009, ca Ordinul Ministerului Administratiei si Internelor nr. S/109/06.05.2010, potrivit caruia s-a realizat salarizarea personalului A.N.C.P.I. si institutiilor subordonate a fost modificat si ca urmare a modificarilor intervenite, deciziile directorului OCPI Dolj, vor fi modificare corespunzator, prin stabilirea unui nou salariu potrivit precizarilor ce urmeaza a fi transmise ANCPI in baza noului ordin.
S-au emis Ordinul Ministerului Administratiei si Internelor nr. S/119/20.05.2010 de modificare a Ordinului Ministerului Administratiei si Internelor nr. S/109/06.05.2010 si Ordinul 241/16.06.2010 al Directorului General al A.N.C.P.I. privind reincadrarea personalului institutiilor din subordine pe functii, grade si trepte profesionale, prevazute de Legea-cadru nr. 330/2009, incepand cu 11.04.2010. Prin aceste doua acte normative au fost stabilite incadrarile si drepturile salariale pentru personalul institutiei.
In consecinta, O.C.P.I. Dolj a emis decizia nr. 168/28.06.2010 prin care reclamanta a fost reincadrata in functia asistent registrator principal gr. II, echivalata din punct de vedere al salariului cu functia de expert si s-a stabilit si salariul de baza aferent.
Reclamanta nu a formulat contestatie fata de aceasta decizie, de unde rezulta ca este multumita de incadrarea si drepturile salariale stabilite, astfel ca actiunea a ramas fara obiect atata timp cat decizia nr.57/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, a fost modificata si completata prin decizia nr.168/28.06.2010.
In drept, intampinarea este intemeiata pe dispozitiile art. 115 cod procedura civila, Legea 330/2009, Ordonanta de Urgenta a Guvernului 1/2010, Codul Muncii.
A fost anexata in copie decizia 168/28.06.2010.
O.C.P.I Dolj a depus la dosar cerere de chemare in garantie a M.A.I. Bucuresti si a A.N.C.P.I. Bucuresti in cauza de fata, ca fiind ordonatori de credite si in cazul in care va cadea in pretentii, chematii in garantie sa fie obligati sa aloce fondurile necesare platii drepturilor solicitate de reclamanta, stabilite prin titlu executoriu.
In drept, au fost invocate dispozitiile art. 60 - 63 cod procedura civila.
Ministerul Administratiei si Internelor Bucuresti a formulat intampinare la cererea de chemare in garantie formulata de OCPI Dolj, solicitand respingerea acestei cereri ca neintemeiata.
A.N.C.P.I. a formulat intampinare prin care a solicitat respingerea cererii de chemare in garantie formulata de O.C.P.I. Dolj, ca inadmisibila deoarece nu indeplineste conditiile prevazute de codul procedura civila , deoarece obiectul acesteia se intemeiaza pe o alta obligatie decat cea pentru care este chemat in garantie.
A fost invocata si exceptia lipsei calitatii procesuale pasive deoarece calitatea de angajator apartine paratului OCPI Dolj , acesta avand personalitate juridica.
Pe fond, a solicitat respingerea acesteia ca neintemeiata. Reincadrarea personalului s-a facut cu respectarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 1/2010 si a Legii 330/2009, nefiind in situatia niciunuia din cazurile prevazute de art. 41 codul muncii, respectiv manifestarea acordului de vointa al salariatului, deoarece modificarea salariului si a functiei a intervenit prin efectul legii, ca urmare a aparitiei acestor acte normative.
In drept, au fost invocate dispozitiile art. 115 cod procedura civila, Legea 330/2009, Ordonanta de Urgenta a Guvernului 1/2010 si codul muncii.
In cauza a fost administrata proba cu inscrisuri.
Prin sentinta nr. 8756/16.06.2011 instanta a respins cererea retinand urmatoarele:
Reclamanta este angajata a paratei cu contract individual de munca, detinand functia de consilier juridic gr. II, cu un salariu de incadrare lunar in decembrie 2009 in cuantum de 1380 lei.
Prin decizia nr. 57/14.05.2010 reclamanta a fost reincadrat incepand cu 11.04.2010 si i s-au stabilit salariul de baza si sporurile cuvenite .
Reclamanta a solicitat prin prezenta actiune anularea acestei decizii si mentinerea salariului avut la nivelul lunii decembrie 2009, in suma de 2000 lei la care se adauga sporurile cuvenite pe care le avea si inainte de intrarea in vigoare a Legii nr. 330/2009 si care trebuie calculate prin raportare la salariul de baza .
Instanta constata ca prin Legea nr. 329/2009 a fost modificat art. 8 al. 1 al Legii nr. 7/1996, in sensul ca Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si unitatile din subordine, au devenit unitati finantate de la Bugetul de Stat prin Ministerul Administratiei si Internelor.
Potrivit art. 1 din OUG nr. 1/2010 salarizarea personalului autoritatilor si institutiilor publice care si-au schimbat regimul de finantare, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 329/2009 din institutii finantate integral din venituri proprii in institutii finantate integral de la bugetul de stat, cum este cazul de fata, se realizeaza potrivit prevederilor contractelor colective de munca legal incheiate, pana la implinirea termenului pentru care au fost incheiate, in limita cheltuielilor de personal aprobate.
Contractul colectiv de munca la nivel de unitate a incetat la data de 10.04.2010.
Potrivit art. 1 al. 3 din OUG nr. 1/2010, dupa implinirea termenului pentru care au fost incheiate contractele colective de munca, personalul autoritatilor si institutiilor publice finantate integral de la bugetul de stat, va fi reincadrat pe noile functii, stabilite de ordonatorul principal de credite, corespunzator atributiilor, responsabilitatilor si competentelor specifice postului, prin asimilare cu functiile din institutia care il preia in structura, subordine sau in finantare.
Conform art. 1 al. 4 din OUG nr. 1/2010, drepturile salariale ale personalului reincadrat in acest mod, sunt stabilite la nivelul prevazut in luna decembrie 2009 pentru functiile similare celor pe care a fost reincadrat din institutia sau autoritatea care il preia in structura, subordine sau in finantare, acordandu-i-se si sporurile prevazute in notele la anexa nr. 1/1 la Legea-cadru nr. 330/2009, care se includ in salariul de baza.
Cuantumul individual al drepturilor salariale, inclusiv al sporurilor, se stabileste de conducatorul institutiei sau autoritatii publice, astfel incat sa se asigure incadrarea in cheltuielile de personal aprobate, cu avizul ordonatorului principal de credite, conform art. 1 al. 5 din OUG nr. 1/2009.
Prin urmare, dupa 11.04.2010 drepturile salariale ale reclamantei au fost calculate potrivit Legii nr. 330/2009, care are ca obiect stabilirea unui sistem unitar de salarizare pentru personalul din sectorul bugetar platit din bugetul consolidat al statului, conform art. 1 al. 1 din aceasta lege si ale OUG nr. 1/2009.
In aplicarea acestor dispozitii legale paratul a emis decizia contestata, cu respectarea totodata a ordinelor emise de Ministerul Administratiei si Internelor si Directorul General al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara.
La data de 28.06.2010 paratul a emis o noua decizie comunicata reclamantei la aceeasi data, respectiv decizia nr. 168 prin care decizia nr. 57/14.05.2010 a fost modificata si completata in sensul ca reclamanta a fost reincadrata in functia de asistent registrator principal gr.II, echivalenta/asimilata din punct de vedere al salariului cu functia de expert si s-a stabilit si salariul de baza aferent in suma de 2790 lei determinat pe baza urmatoarelor elemente: salariul de baza din decembrie 2009 pentru functii similare MAI in suma de 1800 lei, vechime in munca in suma de 450 lei, plus indemnizatia de dispozitiv de 450 lei si spor de importanta nationala de 90 lei.
Aceasta decizie s-a emis in baza Ordinului S/119/20.05.2010 care a modificat Ordinul S/109/06.05.2010 cu privire la salarizarea personalului din cadrul ANCPI si a Ordinului 241/16.06.2010 al Directorului General al Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara si nu a fost contestata de reclamanta.
Prin emiterea unei noi decizii nr.168/28.06.2010 care modifica si completeaza decizia contestata, contestatia impotriva deciziei nr. 57/14.05.2010 ramane fara obiect, deoarece aceasta nu mai produce efecte juridice, efecte producand doar ultima decizie nr. 168/28.06.2010 care a stabilit functia pe care a fost reincadrat reclamanta si drepturile salariale cuvenite acesteia retroactiv, incepand cu data de 11.04.2010. Cum reclamanta nu a inteles sa conteste ultima decizie instanta nu va mai proceda la analiza acesteia.
Fata de cele expuse mai sus, instanta constata ca prezenta contestatie a ramas fara obiect si in consecinta, va respinge actiunea formulata.
Ca urmare a respingerii actiunii principale, instanta va respinge si cererea de chemare in garantie formulata impotriva MAI si ANCPI, fiind de prisos a analiza exceptiile invocate de catre acestia in intampinare.
1
Sursa: Portal.just.ro
Alte spete Salarizare
Salarizare in sistemul de invatamant. Acordare spor raportat la salariul de baza din ianuarie 2017 - Sentinta civila nr. 533 din data de 26.09.2018Personal bugetar. Salarizare. Sporuri. - Decizie nr. 716 din data de 27.06.2018
Salarizare. Existenta unor hotararii judecatoresti irevocabile prin care s-a stabilit dreptul de a avea inclus in indemnizatie indexarile prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 10/2007. - Decizie nr. 219 din data de 07.03.2018
Salarizare. Situatia in care se pastreaza salariul de baza aferent lunii iulie 2016. - Decizie nr. 13 din data de 09.02.2018
Acordarea sporului de salariu aferent titlului ?tiin?ific de doctor. Aplicabilitatea Deciziei nr. 21/2016 a Inaltei Curti. - Hotarare nr. 963 din data de 05.04.2017
egalizare salarii - Hotarare nr. 41 din data de 17.01.2018
Drepturi salariale. Pretentii. - Sentinta civila nr. 748 din data de 27.09.2017
Pretentii - Sentinta civila nr. 734 din data de 25.09.2017
Obligatia de a face - Sentinta civila nr. 729 din data de 25.09.2017
Obligatia de a face - Sentinta civila nr. 727 din data de 25.09.2017
COnflict de drepturi avand ca obiect obligarea unitatii la plata salariului ce i s-ar fi cuvenit reclamantei in calitate de asistent principal - Sentinta civila nr. 40/lm/2008 din data de 17.02.2009
Drepturi salariale prescrise. Invocarea din oficiu a - Sentinta civila nr. 412 din data de 09.03.2015
Salariati straini angajati prin agentie de munca temporara. Contractul de munca aplicabil - Hotarare nr. 923 din data de 18.05.2015
Salarizarea personalului din inva?amantul preuniversitar incepand cu 01.01.2010 - Sentinta civila nr. 279 din data de 06.03.2014
Neachitarea drepturilor salariale. - Sentinta civila nr. 216 din data de 24.02.2011
Drepturi salariale. Acordarea unui spor pentru exercitarea mai multor functii - Sentinta civila nr. 885 din data de 21.06.2011
Salarizare - Sentinta penala nr. 280 din data de 16.03.2011
Emitere adeverinta de venituri - Sentinta civila nr. 207 din data de 22.02.2011
Norma de hrana acordata angajatilor din cadrul Ministerului de Interne si a Reformei Administrative - Sentinta civila nr. 121 din data de 10.02.2009
Diminuarea salariului cu 25% in sectorul bugetar - Sentinta civila nr. 1175 din data de 18.11.2010