ORDIN nr. 1422/2011

ORDIN nr. 1.422 din 10 octombrie 2011 privind modificarea Ordinului ministrului sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 864/538/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice pentru anul 2011 de aplicare a Contractului-cadru privind condițiile acordării asistenței medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2011-2012

Intrare în vigoare 1 octombrie 2011

Având în vedere Referatul de aprobare nr. R.L. 1.535 din 10 octombrie 2011 al Ministerului Sănătății și nr. D.G. 3.226 din 21 septembrie 2011 al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, în temeiul prevederilor: - Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare; - Hotărârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Sănătății, cu modificările și completările ulterioare; - Hotărârii Guvernului nr. 1.389/2010 pentru aprobarea Contractului-cadru privind condițiile acordării asistenței medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, cu modificările ulterioare; - Hotărârii Guvernului nr. 972/2006 pentru aprobarea Statutului Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, cu modificările și completările ulterioare, ministrul sănătății și președintele Casei Naționale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin:

Articolul I

Ordinul ministrului sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 864/538/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice pentru anul 2011 de aplicare a Contractului-cadru privind condițiile acordării asistenței medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2011-2012, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 384 și 384 bis din 1 iunie 2011, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. În anexa 2, la articolul 9, alineatele (1) și (2) vor avea următorul cuprins: "Art. 9. - (1) Valoarea minimă garantată a punctului <<per capita>> este unică pe țară; pentru luna iunie și trimestrele III și IV ale anului 2011, valoarea minimă garantată a unui punct pentru plata <<per capita>> este de 3 lei.

(2) Valoarea minimă garantată a unui punct pentru plata pe serviciu medical este unică pe țară; pentru luna iunie și trimestrele III și IV ale anului 2011, valoarea minimă garantată a unui punct pentru plata pe serviciu medical este de 1,8 lei."

2. În anexa 7, la capitolul I punctul C5, litera d) din Lista serviciilor conexe și punctele aferente acestora va avea următorul cuprins: "d) serviciile conexe furnizate de psiholog, pentru bolile cronice din anexa 39A literele A și C: consiliere psihologică (adulți/copii)

. 19 puncte".

Articolul II

Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și se aplică începând cu luna octombrie 2011.

=====
Ministrul sănătății, Ritli Ladislau Președintele Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, Nicolae-Lucian Duță

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 12 octombrie 2011

RAPORT din 21 august 2011

RAPOARTE DE VENITURI ȘI CHELTUIELI din 12 octombrie 2011 privind alegerile parțiale pentru Camera Deputaților în Circumscripția electorală nr. 29 - județul Neamț, Colegiul uninominal nr. 6, și Circumscripția electorală nr. 26 - județul Maramureș, Colegiul unin...