TRANȘE DE VENIT IMPOZABIL nr. 0/1997
TRANSE DE VENIT IMPOZABIL din 29 septembrie 1997 și cotele de impozit ce se vor aplica la plata drepturilor salariale pentru luna septembrie 1997*)
TRANSE DE VENIT IMPOZABIL din 29 septembrie 1997 și cotele de impozit ce se vor aplica la plata drepturilor salariale pentru luna septembrie 1997*)
EMITENT
MINISTERUL FINANȚELOR
Publicat în
MONITORUL OFICIAL I nr. 257 din 29 septembrie 1997 ---------- Notă
*) Elaborate în temeiul art. I pct. 8 și pct. 11 din Ordonanța Guvernului nr. 62/1997 pentru modificarea și completarea Legii nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii, republicată.
TRANSELE DE VENIT IMPOZABIL SI COTELE DE IMPOZIT ce se vor aplica la plata drepturilor salariale pentru luna septembrie 1997*)
Venitul lunar impozabil - lei - Impozitul lunar - lei - pana la
20.000 5 %
20.001 - 22.000 1.000 lei
8 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 20.000
22.001 - 29.300 1.160 lei
14 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 22.000
29.301 - 50.300 2.182 lei
17 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 29.300
50.301 - 81.600 5.752 lei
18 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 50.300
81.601 - 122.100 11.386 lei
19 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 81.600
122.101 - 206.300 19.081 lei
20 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 122.100
206.301 - 287.800 35.921 lei
21 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 206.300
287.801 - 408.900 53.036 lei
22 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 287.800
408.901 - 613.300 79.678 lei
25 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 408.900
613.301 - 819.700 130.778 lei
28 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 613.300
819.701 - 1.023.400 188.570 lei
32 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 819.700
1.023.401 - 1.171.800 253.754 lei
36 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 1.023.400
peste
1.171.800 307.178 lei
40 % pentru ceea ce depaseste suma de lei 1.171.800
În temeiul art. 8 alin. 5 din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii, republicată, coroborat cu art. I pct. 8 și pct. 11 din Ordonanța Guvernului nr. 62/1997 pentru modificarea și completarea Legii nr. 32/1991, republicată, nivelul sumei prevăzute la art. 7 alin. 1 lit. c) din lege, pentru luna septembrie 1997, este de 180.000 lei, iar suma prevăzută la art. 8 alin. 2 din aceeasi lege este de 3.150.000 lei.