ORDIN nr. 192/2004

ORDIN nr. 192 din 28 ianuarie 2004 privind stabilirea baremului anual de impunere și a deducerii personale de bază pentru calculul impozitului pe venitul anual global impozabil realizat în anul fiscal 2003

Intrare în vigoare 30 ianuarie 2004

În temeiul art. 10 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice și a Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere prevederile art. 101 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, ministrul finanțelor publice emite următorul ordin:

Articolul 1

(1) Pentru determinarea impozitului pe venitul anual global impozabil realizat în anul fiscal 2003, în baza prevederilor art. 101 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, precum și ale art. 8 alin. (4) și ale art. 13 alin. (6) din Ordonanța Guvernului nr. 7/2001 privind impozitul pe venit, aprobată cu modificări prin Legea nr. 493/2002, cu modificările și completările ulterioare, se stabilește următorul barem anual:

Venit anual impozabil (lei) Impozitul anual (lei) până la 27.000.000 18% 27.000.001-67.000.000 4.860.000

23% pentru ceea ce depășește suma de 27.000.000 lei 67.000.001-106.900.000 14.060.000

28% pentru ceea ce depășește suma de 67.000.000 lei 106.900.001-149.400.000 25.232.000

34% pentru ceea ce depășește suma de 106.900.000 lei peste 149.400.000 39.682.000

40% pentru ceea ce depășește suma de 149.400.000 lei

(2) Deducerea personală de bază stabilită potrivit prevederilor art. 13 alin. (2) și (6) din Ordonanța Guvernului nr. 7/2001, aprobată cu modificări prin Legea nr. 493/2002, cu modificările și completările ulterioare, pentru calcularea bazei de calcul a impozitului pe venitul anual global realizat în anul 2003 este de 1.900.000 lei pe lună.

(3) Totodată, la stabilirea venitului net anual din salarii, cheltuiala profesională se corectează în funcție de valoarea deducerii personale de bază.

Articolul 2

Baza de calcul a venitului supus impozitului anual se calculează prin rotunjire la 1.000 lei, în sensul că fracțiunile sub 1.000 lei se neglijează.

Articolul 3

Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

=====
Ministrul finanțelor publice, Mihai Nicolae Tănăsescu

București, 28 ianuarie 2004.

Nr. 192.

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 30 ianuarie 2004