HOTĂRÂRE nr. 672/1997

HOTĂRÂRE nr. 672 din 25 octombrie 1997 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 466/1997 privind stabilirea coeficienților de indexare trimestriala a salariilor începând cu luna august 1997

Emitent GUVERNUL
Intrare în vigoare 29 octombrie 1997

Conexiuni legislative și relații cu alte acte normative

În temeiul art. 8 alin. 5 din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii, republicată, cu modificările ulterioare, Guvernul României hotărăște:

Articolul UNIC

Hotărârea Guvernului nr. 466/1997 privind stabilirea coeficienților de indexare trimestriala a salariilor începând cu luna august 1997, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 214 din 28 august 1997, se modifica după cum urmează: - Anexa nr. 2 "Tranșele de venit impozabil și cotele de impozit ce se vor aplica începând cu plata drepturilor salariale pentru luna octombrie 1997" se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

=====
PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA
Contrasemnează: --------------- Ministru de stat,
ministrul finanțelor, Mircea Ciumara
Ministrul muncii și protecției sociale, Alexandru Athanasiu
Anexă
TRANȘELE DE VENIT IMPOZABIL ȘI COTELE DE IMPOZIT
ce se vor aplica începând cu plata drepturilor salariale pentru luna octombrie 1997
Venit lunar impozabil - lei - Impozit lunar - lei - până la 22.800 5%
22.801 - 25.100 1.140 lei
8% pentru ceea ce depășește suma de lei 22.800
25.101 - 33.400 1.324 lei
14% pentru ceea ce depășește suma de lei 25.100
33.401 - 57.300 2.486 lei
17% pentru ceea ce depășește suma de lei 33.400
57.301 - 93.000 6.549 lei
18% pentru ceea ce depășește suma de lei 57.300
93.001 - 139.200 12.975 lei
19% pentru ceea ce depășește suma de lei 93.000
139.201 - 235.200 21.753 lei
20% pentru ceea ce depășește suma de lei 139.200
235.201 - 328.100 40.953 lei
21% pentru ceea ce depășește suma de lei 235.200
328.101 - 466.100 60.462 lei
22% pentru ceea ce depășește suma de lei 328.100
466.101 - 699.200 90.822 lei
25% pentru ceea ce depășește suma de lei 466.100
699.201 - 934.500 149.097 lei
28% pentru ceea ce depășește suma de lei 699.200
934.501 - 1.166.700 214.981 lei
32% pentru ceea ce depășește suma de lei 934.500
1.166.701 - 1.335.900 289.285 lei
36% pentru ceea ce depășește suma de lei 1.166.700
peste - 1.335.900 350.197 lei
40% pentru ceea ce depășește suma de lei 1.335.900
În temeiul art. 8 alin. 5 din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 185 din 12 august 1996, cu modificările ulterioare, nivelul sumei prevăzute la art. 7 alin. 1 lit. c) din lege, pentru luna octombrie 1997, este de 205.200 lei, iar suma prevăzută la art. 8 alin. 2 din lege este de 3.591.000 lei.
CALCULATOR 1 29/10/1997
CALCULATOR 2 29/10/1997

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 29 octombrie 1997