HOTĂRÂRE nr. 1037/2001

HOTĂRÂRE nr. 1.037 din 18 octombrie 2001 privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1.166/2000 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe țara

Emitent GUVERNUL
Intrare în vigoare 24 octombrie 2001

Conexiuni legislative și relații cu alte acte normative

În temeiul prevederilor art. 107 din Constituția României și ale art. 5 din Legea salarizarii nr. 14/1991, cu modificările ulterioare, Guvernul României adopta prezenta hotărâre.

Articolul UNIC

Hotărârea Guvernului nr. 1.166/2000 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe țara, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 615 din 29 noiembrie 2000, cu modificările ulterioare, se modifica după cum urmează: 1.

Articolul 1 va avea următorul cuprins: "Art. 1. - (1) Pentru perioada 1 martie 2002 - 1 martie 2003 salariul de baza minim brut pe țara se stabilește la 1.750.000 lei lunar pentru un program complet de lucru de 170 ore în medie pe luna, reprezentând 10.294,15 lei/ora.

(2) Nivelul salariului de baza minim brut pe țara prevăzut la alin. (1) se aplică începând cu data de 1 martie 2002."

2. Alineatul (1) al articolului 3 va avea următorul cuprins: "Art. 3. - (1) Nivelul salariului de baza minim brut pe țara stabilit potrivit art. 1 nu modifica cuantumul salariilor de baza și nici valoarea sporurilor, primelor și a altor drepturi salariale existente la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, stabilite prin contractul colectiv de muncă, contractul individual de muncă sau prin alte acte normative, în funcție de nivelul salariului de baza minim brut pe țara."

=====
PRIM-MINISTRU ADRIAN NASTASE
Contrasemnează:
Ministrul muncii și solidarității sociale, Marian Sarbu
Ministrul finanțelor publice, Mihai Nicolae Tanasescu ─────────────────────

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 24 octombrie 2001