HOTĂRÂRE nr. 1037/2001
HOTĂRÂRE nr. 1.037 din 18 octombrie 2001 privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1.166/2000 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe țara
Conexiuni legislative și relații cu alte acte normative
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituția României și ale art. 5 din Legea salarizarii nr. 14/1991, cu modificările ulterioare, Guvernul României adopta prezenta hotărâre.
Articolul UNIC
Hotărârea Guvernului nr. 1.166/2000 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe țara, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 615 din 29 noiembrie 2000, cu modificările ulterioare, se modifica după cum urmează: 1.
Articolul 1 va avea următorul cuprins: "Art. 1. - (1) Pentru perioada 1 martie 2002 - 1 martie 2003 salariul de baza minim brut pe țara se stabilește la 1.750.000 lei lunar pentru un program complet de lucru de 170 ore în medie pe luna, reprezentând 10.294,15 lei/ora.
(2) Nivelul salariului de baza minim brut pe țara prevăzut la alin. (1) se aplică începând cu data de 1 martie 2002."
2. Alineatul (1) al articolului 3 va avea următorul cuprins: "Art. 3. - (1) Nivelul salariului de baza minim brut pe țara stabilit potrivit art. 1 nu modifica cuantumul salariilor de baza și nici valoarea sporurilor, primelor și a altor drepturi salariale existente la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, stabilite prin contractul colectiv de muncă, contractul individual de muncă sau prin alte acte normative, în funcție de nivelul salariului de baza minim brut pe țara."
Alte acte din Monitorul Oficial din data de 24 octombrie 2001
ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 136 din 18 octombrie 2001
ORDONANȚA DE URGENTA nr. 136 din 18 octombrie 2001 pentru modificarea și completarea Legii nr. 101/1998 privind Statutul Băncii Naționale a României
ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 137 din 18 octombrie 2001
ORDONANȚA DE URGENTA nr. 137 din 18 octombrie 2001 pentru modificarea și completarea Legii bancare nr. 58/1998