HOTĂRÂRE nr. 300/1993
HOTĂRÂREA Nr. 300 din 28 iunie 1993 cu privire la modificarea transelor de venit lunar impozabil și a nivelului sumelor stabilite la art. 6 lit. c) și art. 7 alin. 2 și 3 din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii, astfel cum a fost modificată și completată prin Legea nr. 35/1993
Conexiuni legislative și relații cu alte acte normative
Guvernul României hotărăște:
Articolul 1
Tranșele de venituri lunare impozabile ce se aplică o dată cu intrarea în vigoare a Legii nr. 35/1993 pentru modificarea și completarea Legii nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii sunt următoarele:
Venitul lunar impozabil - lei - Impozitul lunar - lei - până la 2.800 lei 5%
2.801 - 3.100 lei 140
8% pentru ceea ce depășește 2.800 lei
3.101 - 4.200 lei 164
14% pentru ceea ce depășește 3.100 lei
4.201 - 7.100 lei 318
17% pentru ceea ce depășește 4.200 lei
7.101 - 11.500 lei 811
18% pentru ceea ce depășește 7.100 lei
11.501 - 17.200 lei 1.603
19% pentru ceea ce depășește 11.500 lei
17.201 - 29.100 lei 2.686
20% pentru ceea ce depășește 17.200 lei
29.101 - 40.500 lei 5.066
21% pentru ceea ce depășește 29.100 lei
40.501 - 57.600 lei 7.460
22% pentru ceea ce depășește 40.500 lei
57.601 - 86.400 lei 11.222
25% pentru ceea ce depășește 57.600 lei
86.401 - 115.400 lei 18.422
28% pentru ceea ce depășește 86.400 lei
115.401 - 144.200 lei 26.542
32% pentru ceea ce depășește 115.400 lei
144.201 - 165.100 lei 35.758
36% pentru ceea ce depășește 144.200 lei
peste 165.100 lei 43.282
40% pentru ceea ce depășește 165.100 lei
Articolul 2
Nivelul sumei prevăzute la art. 6 lit. c) și art. 7 alin. 3 din lege se stabilește la 8.000 lei, iar suma de la alin. 2 al art. 7 din lege este de 115.000 lei.
Articolul 3
Prevederile prezentei hotărâri se aplică începând cu data intrării în vigoare a Legii nr. 35/1993 pentru modificarea și completarea Legii nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii.* * Calculatorul nr. 1 - pentru impozitul pe salarii aferent veniturilor realizate începând cu luna iulie 1993, data intrării în vigoare a Legii nr. 35/1993 - și, respectiv, Calculatorul nr 2. - pentru impozitul pe venitul lunar realizat din salarii, între 8.001 - 9.180 lei, la locul permanent de muncă - au fost publicate în M.OF. nr. 145 din 1 iulie 1993.
Alte acte din Monitorul Oficial din data de 1 iulie 1993
CALCULATOR IMPOZITE nr. 1 din 1 iulie 1993
CALCULATOR IMPOZITE nr. 1 din 1 iulie 1993 pentru impozitul pe salarii aferent veniturilor realizate începând cu luna iulie 1993, data intrarii în vigoare a Legii nr. 35/1993
CALCULATOR IMPOZITE nr. 2 din 1 iulie 1993
CALCULATOR IMPOZITE nr. 2 din 1 iulie 1993 pentru impozitul pe venitul lunar realizat din salarii, între 8.001-9.180 lei, la locul permanent de muncă