HOTĂRÂRE nr. 300/1993

HOTĂRÂREA Nr. 300 din 28 iunie 1993 cu privire la modificarea transelor de venit lunar impozabil și a nivelului sumelor stabilite la art. 6 lit. c) și art. 7 alin. 2 și 3 din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii, astfel cum a fost modificată și completată prin Legea nr. 35/1993

Intrare în vigoare 1 iulie 1993

Conexiuni legislative și relații cu alte acte normative

Guvernul României hotărăște:

Articolul 1

Tranșele de venituri lunare impozabile ce se aplică o dată cu intrarea în vigoare a Legii nr. 35/1993 pentru modificarea și completarea Legii nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii sunt următoarele:

Venitul lunar impozabil - lei - Impozitul lunar - lei - până la 2.800 lei 5%

2.801 - 3.100 lei 140

8% pentru ceea ce depășește 2.800 lei

3.101 - 4.200 lei 164

14% pentru ceea ce depășește 3.100 lei

4.201 - 7.100 lei 318

17% pentru ceea ce depășește 4.200 lei

7.101 - 11.500 lei 811

18% pentru ceea ce depășește 7.100 lei

11.501 - 17.200 lei 1.603

19% pentru ceea ce depășește 11.500 lei

17.201 - 29.100 lei 2.686

20% pentru ceea ce depășește 17.200 lei

29.101 - 40.500 lei 5.066

21% pentru ceea ce depășește 29.100 lei

40.501 - 57.600 lei 7.460

22% pentru ceea ce depășește 40.500 lei

57.601 - 86.400 lei 11.222

25% pentru ceea ce depășește 57.600 lei

86.401 - 115.400 lei 18.422

28% pentru ceea ce depășește 86.400 lei

115.401 - 144.200 lei 26.542

32% pentru ceea ce depășește 115.400 lei

144.201 - 165.100 lei 35.758

36% pentru ceea ce depășește 144.200 lei

peste 165.100 lei 43.282

40% pentru ceea ce depășește 165.100 lei

Articolul 2

Nivelul sumei prevăzute la art. 6 lit. c) și art. 7 alin. 3 din lege se stabilește la 8.000 lei, iar suma de la alin. 2 al art. 7 din lege este de 115.000 lei.

Articolul 3

Prevederile prezentei hotărâri se aplică începând cu data intrării în vigoare a Legii nr. 35/1993 pentru modificarea și completarea Legii nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii.* * Calculatorul nr. 1 - pentru impozitul pe salarii aferent veniturilor realizate începând cu luna iulie 1993, data intrării în vigoare a Legii nr. 35/1993 - și, respectiv, Calculatorul nr 2. - pentru impozitul pe venitul lunar realizat din salarii, între 8.001 - 9.180 lei, la locul permanent de muncă - au fost publicate în M.OF. nr. 145 din 1 iulie 1993.

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 1 iulie 1993