HOTĂRÂRE nr. 208/1993

HOTĂRÂREA NR. 208 din 17 mai 1993 privind modificarea articolului 13 din Hotărârea Guvernului nr. 177 din 24 aprilie 1993 cu privire la compensarea și indexarea salariilor și stabilirea salariului de bază minim brut pe țara, începând cu 1 mai 1993

Intrare în vigoare 20 mai 1993

Guvernul României hotărăște:

Articolul UNIC

Articolul 13 din Hotărârea Guvernului nr. 177 din 24 aprilie 1993 cu privire la compensarea și indexarea salariilor și stabilirea salariului de baza minim brut pe țara, începând cu 1 mai 1993, se modifica și va avea următorul cuprins: "Art. 13 - Începând cu data de 1 mai 1993 salariul de baza minim brut pe țara se stabilește la 30.000 lei lunar pentru un program complet de lucru de 170 ore în medie pe luna, ceea ce reprezintă 176,50 lei pe ora, care cuprinde și compensația de 10.160 lei brut lunar prevăzut la art. 1".

=====
PRIM-MINISTRU NICOLAE VACAROIU
Contrasemnează: --------------- Ministru de stat,
ministrul muncii și protecției sociale, Dan Mircea Popescu Ministru de stat,
ministrul finanțelor, Florin Georgescu

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 20 mai 1993