HOTĂRÂRE nr. 353/1994

HOTĂRÎRE nr. 353 din 27 iunie 1994 cu privire la nivelul salariului de baza minim brut pe țara

Intrare în vigoare 1 iulie 1994

Guvernul României hotărăște:

Articolul UNIC

(1) Începând cu data de 1 iulie 1994, salariul de baza minim brut pe țara se stabilește la 65.000 lei lunar pentru un program complet de 170 ore în medie pe luna, ceea ce reprezintă 382,35 lei/ora, care cuprinde și compensația în suma fixa acordată începând cu 1 mai 1993.

(2) În aplicarea prevederilor alin. (1) se vor majoră numai salariile de baza individuale de până la 65.000 lei lunar brut.

=====
PRIM-MINISTRU NICOLAE VACAROIU
Contrasemnează: --------------- Ministru de stat,
ministrul muncii și protecției sociale, Dan Mircea Popescu Ministru de stat,
ministrul finanțelor, Florin Georgescu

Alte acte din Monitorul Oficial din data de 1 iulie 1994

HOTĂRÂRE nr. 362 din 27 iunie 1994

HOTĂRÎRE nr. 362 din 27 iunie 1994 privind constituirea Comisiei interdepartamentale pentru avizarea modalităților de încasare a creanțelor României din activitatea de comerț exterior și alte activități externe, derulate în baza acordurilor guvernamentale și c...